Minggu, 01 November 2009

Mencabul Mak Ngah

Masa tu aku pergi rumah kawan aku. Masa sampai rumah kawan aku ni, kebetulan cuma tinggal dia ngan emak dia saja. Umur emak dia adalah lebih kurang 50 tahun dan member aku ni anak nombor 2. Kakak dia dah kawin dan ikut laki dia. Adik perempuan dia pulak tinggal di asrama baru di tingkatan 4. Masa tu bapak dia pun takde pergi kerja. Tiba-tiba member aku cakap dia nak pergi pekan sekejap nak beli barang sikit. Adalah dalam sejam jugak. Jadi dia suruh aku tunggu di rumah sebab aku baru sampai dari jauh. Lepas dia blah aku cuma relaks sambil baca majalah dekat rung tamu. Emak dia pulak tengah bantai makan nasi dekat dapur. Ada jugak dia ajak aku tapi aku cakap dah makan. Aku panggil emak dia ni mak ngah. Tetiba aje telipon bunyi dan mak ngah datang angkat. Mak ngah ni tak lah lawa. Dah tua pun. Tapi dah dasar aku ni jantan aku perati lah jugak tetek mak ngah yang besar tu. Mak ngah ni badan berisi sikit. Aku dapat satu idea baik punya. Aku buat-buat nak ke tandas tapi masa lalu dekat meja makan di dapur, aku bubuh dalam gelas minuman mak ngah ubat tidur yang memang ada aku bawa selalu. Lepas abis telipon mak ngah pun sambung makan balik. Lepas basuh pinggan aku tengok mak ngah masuk dalam bilik. 5 minit kemudian aku follow ke pintu bilik dan nampak mak ngah dah terlentang tanpa sempat tutup pintu. Dah mengantuk sangatlah tu. Aku buat-buat pangil nama dia. Lepas tu aku pergi dekat sikit dah cuba kuis kaki mak ngah. Aku rasa dah boleh start projek. Kebetulan bilik tu terletak di bahagian hadapan rumah. Jadi kalau ada sesiapa datang sempatlah aku cover line. Mula-mula aku cium bibir mak ngah. Walaupun masih ada bau lauk tapi aku teruskan jugak sebab aku belum pernah cium orang. Lepas tu aku ramas kedua-dua belah tetek emak dia yang masih ditutupi t-shirt dan coli. Aku pun mula bukak baju mak ngah dan terus tanggalkan coli hitamnya. Nampaklah teteknya yang masih pejal dan besar tu. Aku tanggalkan pulak kain batik dan seluar dalam mak ngah. Lepas tu aku terus jilat cipap mak ngah. Lepas puas main cipap dia aku nyonyot pulak tetek dia. Kemudian aku jolok batang aku dalam mulut mak ngah tapi sekejap saja sebab kurang selesa. Maklumlah dia tengah pengsan tu. Jadi aku pun terus jolok cipap mak ngah sambil tangan aku meramas tetek di. bila dah sampai chorus saja aku terus lepas dalam. Dah tua ni tak kan nak beranak lagi kut. lepas tu aku angkat peha mak ngah ke atas dan aku jolok pulak bontot dia sambil bunyikan efek orang tengah beromen. Bila dah sampai chorus aku pun lepaskan ke perut mak ngah. Bila dah puas aku pergi ambik kamera dalam beg aku dan ambik 10 posing menarik daripada mak ngah. Lepas aku pakaikan semula pakaiannya aku bukak almari mak ngah. Aku pilih sehelai coli satin warna merah sebagai kenang-kenangan. Lepas member aku balik aku buat-buat tidur di kusyen luar sambil mengidamkan cipap adik dia pulak. Semoga berjaya.

1 komentar: