Jumat, 30 Oktober 2009

Teman Di Hospital 2

“Dilla… Dilla….” bisik Akmal di telinga Dilla.

Dengan mata yang kelat Dilla membuka matanya. Wajah Akmal terpandang di hadapannya. Akmal segera menunjuk isyarat supaya senyap kepada Dilla.

“Ada apa bang?” tanya Dilla seperti terpinga-pinga.

Akmal tidak menjawab. Dia hanya menarik tangan Dilla hingga Dilla bangun dari kerusi malas di sebelah katil ayahnya. Ayahnya kelihatan sedang berdengkur. Tiub air masih melekat di tangannya.

Mereka berdua keluar melalui pintu belakang menuju ke tangga tingkat atas. Kemudian mereka masuk lif dan menuju ke tingkat paling atas di bangunan itu.

“Kita nak kemana ni bang?” tanya Dilla sambil matanya melihat jam ditangan, baru pukul 12 tengah malam rupanya.

“Adalah… Abang ada tempat yang special nak tunjuk kat Dilla.” kata Akmal berahsia.

Sebaik lif sampai di tingkat paling atas, mereka pun keluar dari lif dan menaiki tangga menuju ke atas bumbung bangunan 5 tingkat itu. Pemandangan hampir separuh bandar itu dapat dilihat dengan jelas dari tempat mereka berdiri. Akmal segera menutup pintu dan menyendalnya menggunakan sebatang besi.

“Cantiknya bang… Macam mana abang tahu ada tempat cantik macam ni?” tanya Dilla.

“Tadi abang boring, tak tahu nak buat apa. Jadi abang saja-saja jalan-jalan naik atas ni.” jawab Akmal sambil memaut pinggang Dilla yang berdiri di sisinya.

Dilla teruja dengan pemandangan yang cantik itu. Lampu jalan dan bangunan-bangunan menghiasi permukaan bumi disamping cahaya bulan yang menerangi mereka berdua.

Mereka berbual mesra dan saling bersentuhan sesama mereka. Tangan Akmal sentiasa mengusap bontot Dilla. Air mani yang tadinya membasahi bontot Dilla sudah kering dan mengeras di atas bontot seluar track Dilla.

“Abang ni gatal lah… Asyik pegang bontot Dilla je..” kata Dilla manja.

“Abang suka lah kat bontot Dilla…” kata Akmal.

“Kenapa?” tanya Dilla.

“Sebab seksi…” kata Akmal.

“Seksi ke bang? Dilla tak pakai seksi-seksi lah bang, setakat seluar track ni je…” Kata Dilla.

“Seluar track tu yang buat Dilla nampak lagi seksi. Licin dan nampak mantap.. Gerammm abang… ” kata Akmal sambil meramas bontot Dilla.

“Abang ni… kang terpancut-pancut lagi kang….” kata Dilla.

“Kalau Dilla sudi… seluruh bangunan ni abang tadahkan…” kata Akmal.

Dilla ketawa kecil. Kemudian tangannya memegang perut Akmal. Matanya melihat wajah Akmal yang samar-samar membelakangi cahaya bulan. Akmal memimpin tangan Dilla memegang koneknya. Dari luar seluar, Dilla mengusap konek Akmal. Akmal semakin stim apabila koneknya di pegang gadis comel yang cantik itu. Akmal membuka zip seluarnya dan mengeluarkan koneknya menjadi tatapan Dilla.

“Eeee… tak malu… tayang burung kat perempuan…” kata Dilla.

“Memang abang tak malu… asalkan cuma dengan Dilla sorang je…” kata Akmal memancing kepercayaan Dilla.

“Abang ni… jahatlah….” kata Dilla sambil jarinya mula menjalar ke konek Akmal yang sedang giat berkembang itu.

“Tak jahat… nakal je…. ” kata Akmal tersengih-sengih.

Dilla mula melancap konek Akmal. Di usap-usapnya konek yang keras itu berulang-ulang kali. Sementara Akmal pula meraba-raba peha dan bontot Dilla. Tangannya semakin masuk menuju ke kelengkang Dilla. Dilla membiarkan Akmal menggosok cipapnya. Dilla gembira dirinya dicabul sebegitu kerana dia menikmati kesedapannya yang menyeronokkan. Akmal memasukkan tangannya ke dalam seluar track Dilla dan mula menggosok cipap Dilla. Bunyi air berahi Dilla semakin kuat sewaktu Akmal menggentel kelentit Dilla yang semakin banjir itu. Air pekat dan licin semakin banyak keluar dari lubang cipap Dilla membasahi tangan Akmal.

“Dilla sayang dah stim ye… ” tanya Akmal selamba.

“alah abang niee….” kata Dilla malu-malu.

“Dilla hisap konek abang sayang…” pinta Akmal.

Dilla terus tunduk menonggeng menghisap konek Akmal. Pertama kali dalam hidupnya menghisap konek lelaki dan dia kelihatan teragak-agak melakukannya meskipun sudah hampir separuh konek Akmal hilang di dalam mulutnya. Akmal melihat kepala Dilla yang bertudung itu bergerak-gerak menghisap koneknya. Akmal melihat punggung Dilla yang sedang menonggeng. Akmal mengusap bontot Dilla dan menarik seluar track Dilla hingga melorot ke bawah bontotnya. Bontot Dilla yang putih dan gebu terpapar seksi. Daging bontotnya yang menggebu meliuk-liuk bersama pergerakan kepala Dilla menghisap konek Akmal.

“Sedapnya… Abang tak sangka Dilla hisap sesedap ni.. ” kata Akmal memuji.

Dilla berhenti menghisap konek Akmal dan mendongak memandang muka Akmal.

“Abang nie… Dilla tak pernah tau buat macam ni…. Abang ni jahatlah… ” kata Dilla.

“Ok ok sayang… lepas ni abang pulak hisap Dilla punya.. Barulah adil… ” kata Akmal sambil menarik bahu Dilla agar tegak berdiri.

Akmal menyuruh Dilla berdiri berpaut pada dinding tangki air dan Akmal pun berlutut di belakang Dilla. Bontot Dilla yang mana seluar tracknya itu dilondehkan ke bawah bontot memberahikan Akmal. Akmal menghidu bau celah bontot Dilla. Kemudian dia menjilatnya berulang kali. Lubang bontot Dilla dikorek-korek menggunakan hujung lidahnya.

“Eeee…. Abanggg… Dilla gelilah….” kata Dilla sambil tubuhnya seakan menggelitik kegelian.

Akmal tidak menghiraukan Dilla. Jilatan Akmal semakin jauh ke kelengkang Dilla. Seluar track Dilla di lorotkan lagi ke bawah hingga jatuh tersangkut di lutut. Akmal menjilat kelengkang Dilla. Air masam masin dari lubang perawan gadis itu di jilatdan dihirupnya. Bunyi lucah decupan hasil hisapan dan jilatan Akmal kedengaran menghangatkan suasana. Bontot Dilla melentik-lentik merasakan kesedapan cipapnya dijlat oleh lelaki. Mata Dilla terpejam menghayati keberahian yang mengasyikkan itu. Sedapnya bukan main lagi.

Lidah Akmal meneroka lubang cipap Dilla yang masih dara itu. Sedikit demi sedikit lubang Dilla dimasuki lidah Akmal yang liar. Meskipun sedap, tetapi Dilla dapat rasa kepedihan lantaran lubang cipapnya belum pernah dimasuki konek lelaki. Dia masih dara. Dilla menolak kepala Akmal menggunakan bontotnya dengan hanya ditonggekkan ke belakang. Akmal tahu Dilla masih dara, lalu Akmal menumpukan pada biji kelentitnya supaya akal Dilla hilang dalam keberahian. Taktik jahat Akmal berjaya. Dilla merengek sedap seolah hilang langsung rasa malunya kepada Akmal. Akmal terus berdiri di belakang Dilla setelah rahang dan lidahnya lenguh menjilat. Koneknya di lancap berulang kali hingga keras dan Akmal mula membenamkan koneknya ke lubang cipap Dilla dari belakang. Pada mulanya Dilla membiarkan. Namun setelah kepala takuk konek Akmal hilang dalam cipapnya, kepedihan mula dirasa semakin kuat. Dilla tiba-tiba teringat bahawa dia bukan bermimpi. Jika diteruskan daranya yang dijaga selama ini akan hilang begitu sahaja. Dilla menolak tubuh Akmal sambil menarik pinggangnya kehadapan hingga konek Akmal terkeluar dari mulut cipapnya. Hampir-hampir sahaja dia kehilangan keperawanannya kepada Akmal.

“Kenapa sayang…” tanya Akmal.

“Abang… Dilla tak boleh…” kata Dilla.

“Kenapa sayang…? Dilla masih dara ye?” tanya Akmal buat-buat tak tahu, dasar lelaki jahat.

Dilla mengangguk-angguk kepala. Akmal terus memeluk Dilla dan menempelkan koneknya di bontot Dilla. Akmal mengucup leher Dilla yang masih bertudung.

“Oklah sayang.. maafkan abang… Abang hampir-hampir hilang pertimbangan tadi.. Maafkan abang sayang..” kata Akmal.

Akmal memeluk Dilla namun pada masa yang sama Akmal mengusap puting tetek Dilla dan menggentel kelentit Dilla. Tujuannya tak lain adalah untuk merangsang nafsu Dilla. Taktiknya sekali lagi berjaya. Gadis yang lurus itu akhirnya tenggelam dalam nafsunya.

“Sayang…. Abang tahu Dilla masih dara. Jadi abang harap sudilah kiranya Dilla berikan abang satu lagi laluan yang selamat untuk Dilla..” kata Akmal lembut di telinga Dilla.

Dilla hanya diam. Nafasnya turun naik bersama degupan jantungnya yang kian kencang dimainkan oleh nafsu. Akmal mula menghalakan koneknya ke lurah bontot Dilla. Sedikit demi sedikit kepala konek Akmal di tekan masuk ke lubang bontot Dilla.

“Bang… aduh… sakit la bang…” kata Dilla.

“Sikit je lagi sayang… jangan kemut.. nanti sakit… buat biasa je… Tonggeng sikit sayang biar lega sikit..” Akmal mengarahkan Dilla.

“Tapi sakit la banggg…” rintih Dilla kepedihan.

“Sayang please… Ikut depan pun sakit jugak sayang… Biasalah first time… Inilah jalan paling selamat.. Dara selamat dan tak mengandung… please sayang… tonggeng sikit lagi…” pujuk Akmal.

Dilla menurut setelah termakan dengan pujukan rayu Akmal. Akhirnya berjaya juga Akmal menjolok koneknya hingga hilang dilahap lubang bontot Dilla. Akmal menyorong koneknya keluar masuk perlahan-lahan.

“BAnggg.. slow sikit bangg.. sakit…” kata Dilla sewaktu lubang bontotnya dijolok konek Akmal.

Akmal memperlahankan rentak jolokannya. Lama kelamaan lubang bontot Dilla dirasakan seakan mula serasi dengan keadaan itu dan semakin lama hayunan konek Akmal semakin laju menjolok lubang bontot gadis itu. Meskipun pedih, namun Dilla tetap dapat juga merasai sedikit kesedapan bontotnya dijolok konek Akmal. Tertonggeng-tonggeng dirinya menyesuaikan kedudukan agar selesa diliwat Akmal.

“Ohhhh… Dilla…Dilla…Dilla……Ohhhhh…… ” Akmal stim tak terkata.

Dilla yang menonggeng dihadapannya cukup memberahikan Akmal. Kepalany Dilla yang masih bertudung dan tubuhnya yang masih memakai t-shirt coklat itu sungguh seksi. Bontotnya yang bergegar setiap kali dijolok semakin membuatnya tak tahan.

“Sedapnya jolok bontot Dilla… Dilla… Abang cinta Dilla…. Ohhh… Bontot…. sedapnyaaa…. ” Akmal meluahkan perasaan nikmatnya.

“Ahhh.. Dillaaa…Ahhhhh…. Abang nak terpancut sayangggg…. AAAHHHHHH!!!!!”

Akmal menekan koneknya sedalam mungkin dan menyemburkan air maninya jauh di dalam lubang bontot Dilla. Akmal menggigil kenikmatan. Koneknya mengepam air maninya di dalam bontot Dilla sedalam-dalamnya.

Sementara Dilla pula, merasakan lubang bontotnya seakan dipenuhi cairan yang hangat dan konek Akmal yang kuat denyutannya melepaskan air mani jelas dapat dirasai di dalam bontotnya. Dilla pasrah. Dia di liwat oleh lelaki yang baru sahaja dikenali beberapa jam yang lalu. Dilla terasa sebak mengenang nasibnya. Namun siapa yang harus dipersalahkan? Tepuk sebelah tangan takkan berbunyi…..

4 komentar: